poniedziałek, 5 marca 2018

Mandala sutasz


Indie i Mandala. Miałam kiedyś możliwość poprzymierzać Sari  i powiem Wam że są przepiękne, tak ubrana od razu inaczej człowiek się czułam . Kolory i misterność zdobień jest zachwycająca. Ale zakładanie Sari nie jest proste, sama bym sobie nie poradziła :) Dlatego z ochotą zabrałam się za zrobienie czegoś w temacie:)

Wyszła mi bardzo ciekawa broszka.



Jestem zadowolona z efektów, bałam się że będzie problem z zachowaniem symetrii ale wyszło fajnie:)






Broszkę zgłaszam na konkurs szuflady :)


Zapraszam też na rozdanie gdzie mam dla Was do wygrania o taki komplecik.


Dziękuję za odwiedziny, wpadajcie jak najczęściej:)
M.M.



32 komentarze:

  1. Coś czuję zwycięskie miejsce ;) Mimo to powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i... tajemnicza, przynajmniej dla mnie, bo ja się kompletnie nie znam na sutaszu, ale efektami można czarować jak widać. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sutasz daje dużo możliwości , zdecydowanie:)

      Usuń
  3. Rewelacyjna praca!
    Piękne kolory.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Wielki kunszt pomysłowości i wykonania. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu przywodzi na myśl Indie :) Pięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie kiedyś pojechać i zobaczyć to wszystko :) to dopiero źródło inspiracji

      Usuń
  6. Prawdziwe arcydzieło.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca. W Anglii, gdzie obecnie mieszkam często się spotyka kobiety w takich strojach na ulicy, ale przypuszczam, że są to te skromniejsze wersje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna broszka, przykuwa spojrzenie :) Cudne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dobrane kolorki i świetny kształt :) Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW !!! Cudowna broszka!!! Śliczna kolorystyka!!! Piękny wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną broszkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona :* Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady !

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędne zestawienie kolorów i piękne zdjęcia w towarzystwie storczyków :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń