sobota, 19 lipca 2014

Inspiracje

Coś innego:-)

(uwaga dużo zdjęć)



Nadszedł w końcu mój upragniony czas wakacji i podróży :) mała relacja:
Zwiedzając różne zakątki południowej Dalmacji doszłam do wniosku że polski Handmade zrobił by tam furorę :-D Z rękodzielniczej biżuterii większość stanowiły kamienie półszlachetne oplatane drucikiem.
Nie było tego jednak dużo, a stoiskach przeważały bardziej wyroby ze srebra, czy obrabiany koralowiec.


kilka zdjęć biżu:









Jednak inspirację najlepiej czerpać z tego co nas otacza.
Ja dla utrwalenia pięknych miejsc robię zdjęcia;-) 












Będę mieć dla was bardzo fajną niespodziankę biżuteryjną nawiązującą do mojego wyjazdu, ale musicie uzbroić się w cierpliwość i dać mi troszkę czasu na wykonanie;-)








To co zobaczymy zostaje w pamięci i jest najlepszą pamiątką podróży.

M.M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz