niedziela, 12 lipca 2015

Lipcowy mix

Cześć, pokarzę Wam co zdobi moje nadgarstki w te wakacje:)
Ja zakochana po uszy w kamieniach naturalnych nie mogłam przejść obojętnie obok tych ślicznych kuleczek.
A oto i mój zestaw:


 w zależności od stroju i nastroju noszę je w różnych zestawieniach, a tych jest sporo:

~Rodonit i Agat~


~Agat niebieski i Turkus Afrykański~


~Howlit biały i Turkus Afrykański~


~Howlit biały, Turkus Afrykański i Muszla kremowa~



~Agat różowy i Muszla kremowa~


~Agat różowy i Rodonit~


Do każdej bransoletki dobrałam zawieszkę


Z pewnością nie są to ostatnie moje kulkowe zdobycze;-P

A tu tak jak obiecałam więcej kolczyków sutasz, tu do Howlitowej bransoletki bardzo proste aczkolwiek zakręcone ósemki. 




   
i takie urocze śliweczki




Tyle jak na razie:) , nie wiem jak Wy ale ja sporo czasu spędzam teraz na świeżym powietrzu korzystając z uroków pięknego polskiego lata, dlatego też poświęcam więcej uwagi aktywności fizycznej i mniej tworzę. oczywiście postaram się nie zaniedbać bloga zbytnio.  A jak jest u Was? Macie teraz zapał do tworzenia?

M.M.


3 komentarze:

  1. Brak komentarzy mówi sam przez siebie:) wszyscy na wakacjach;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bransoletki świetne, ale dla mnie howlitowe najlepsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) i również pozdrawiam wakacyjnie:)

      Usuń