środa, 28 lutego 2018

Magenta

Jest moc w tym kolorze!
Jak tylko zrobiłam te kolczyki właśnie tak pomyślałam, a gdy powstały zdjęcia to nie mogłam się wprost nacieszyć efektem. Zakładacie takie i aparat od razu Was pokocha. No może nawet nie tylko aparat:-):-) 


Kojarzą mi sie te kolczyki z wakacjami słońcem, Hiszpanią . Tak mi się marzy w te mrozy.


A tu trochę szczegółów:



I grrruube chwosty w swej okazałości.


Muszę Wam przypomnieć jeszcze o moim CANDY
Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w rozdaniu :


Trzymam kciuki :-)
M.M.

42 komentarze:

  1. Super! Choć nie jestem fanem różu, to ten odcień mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest moc w kolczykach! Cudne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne - w moim ulubionym kolorze!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki przesliczne i skojarzenia z ciepłą Hiszpanią jak najbardziej uprawnione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jak coś przywołuje pozytywne myśli:)

      Usuń
  5. Piękne kolczyki, takie pełne pozytywnej energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor dla mnie mistyczny... nie mam pojęcia skąd to w sobie mam... spośród wielu, zazwyczaj sięgnę właśnie po te odcienie :)
    Pięnie wyszły...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się weselej robi na ich widok. Moc energii. Dobre na poranny rozruch:)). Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny model w pięknym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolczyki w cudnym, energetycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, mega energetyczne kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń