sobota, 26 marca 2016

Wielkanoc z pART of Me i wymianka


Witam świątecznie,  
U mnie babka na stole i w koszyczku też bardzo tradycyjnie. Jak przystało na rękodzielnika są i ozdoby ręcznie wykonane.



Zrobiłam trzy rodzaje pisanek, o złotym i srebrnym wzorze oraz spękaną.
Kupiłam jajka z białymi skorupkami dzięki czemu wystarczyło zmyć pieczątki i były gotowe do zdobienia. Po zrobieniu wydmuszek przez dwa dni były omlety na obiad :D ale to dobrze, zdrowo :)





Pokażę Wam też co otrzymałam od Agi z bloga Nie z Chin. Zapraszam Was do sprawdzenia co dostała ode mnie:)



Jestem bardzo zadowolona z naszej wymianki. Wybrałam sobie tulipany które wyglądają tak wiosennie.. eh, a ślimaczek był miłą niespodzianką :) Nowe ozdoby wspaniale komponują się w kąciku z cotton balls , gdzie zostaną już na stałe:)





i kostka sensorka. Jest bardzo mięciutka i grzechocze:) Wybrałam ją na prezent dla syka koleżanki, myślę że się spodoba.





były też słodkości , ale nie doczekały sesji :D

M.M.

8 komentarzy:

  1. Śliczne te jajeczka, takie eleganckie :) Ślimaczek to mój ulubieniec, zazdraszczam okropnie :D

    Wesołych świąt, słoneczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pisanki 😉 a za wymianke i ja dziękuję i cieszę się, że tulipany tak ładnie się wkomponowaly 😀 swoj post o wtmiance opublikuje nieflugo bo mam wiele zaleglosci do publukacji 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, myślę że jeszcze się odezwę w sprawie twoich cudeniek:-)

      Usuń
  4. Ale fajne pisanki!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń