środa, 4 czerwca 2014

Piękna i Bestia- naszyjnik Belli

Wyzwanie Tematyczne:-)

I znów konkurs:-) powoli rozkręcam się w temacie konkursów i ... sutaszu
Jest to dla mnie cały czas nowość bo to moja trzecia w życiu sutaszowa praca


Zainspirował mnie ostatni fragment tekstu:

" Wyjdę za ciebie – odpowiedziała Piękna. Potem spacerowali razem po ogrodzie w świetle księżyca, a książę zrobił dla Pięknej koronę z białych róż i założył jej na głowę."

i tak powstał wisior z srebrnym blaskiem księżyca w pełni i różami...




kwiaty lepiłam ręcznie z modeliny termoutwardzalnej fimo, wypiekłam i pomalowałam specjalnym dającym połysk lakierem



a więc dodaję pracę i czekam co będzie...
pozdrawiam:)
M.M

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie skomponowane kolory, bardzo ładny naszyjnik, życzę powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też życzę powodzenia! Naszyjnik jak się patrzy! :-)

    OdpowiedzUsuń