wtorek, 17 marca 2015

Morski sznur



Do dużej zakręconej zawieszki zrobiłam sznur z koralików NihBeads.Ostatnio zrobiły się dość popularne, że takie fajne i równe... ale ja powiem tak: do jednolitego sznura mogą być, ale jakość jest bliższa preciosie niż toho. Do wzorów lub czegoś precyzyjnego bym ich nie wzięła. Jeśli dobrze się przyjrzycie to sznur ma takie ciemniejsze miejsca, są to niedomalowane od środka koraliki.

A szkoda bo kolor jest przepiękny!







A jak tam Wasze wrażenia? ktoś już na nich pracował?
M.M.

17 komentarzy:

  1. Piękny ten sznur koralikowy ;) same koraliki faktycznie mają cudny kolor, a i powiedziałabym, że te ciemniejsze miejsca dodają tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to cieszę się że tak piszesz, może za dużo się przyglądam :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam kolor Teal :-) Piękne połączenie z orientalną zawieszką.
    A co do równości koralików, to chyba nic nie przebije koralików z Empiku. Kiedyś się skusiłam na piękny słoneczny żółty i żeby coś z nich zrobić trzeba było najpierw robotę Kopciuszka wykonać - w efekcie połowa koralików do niczego. Preciosa jeszcze nie jest taka zła, fajne kolory nieraz mają. Pozdrawiam
    PS. Nie mogę pojąć, że nie słyszałam jeszcze o koralikach NihBeads :-/ hmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak mówię do jednolitego sznura, czy jako dodatek mogą być, ale nie wiem czy wyszywalaś preciosĄ? Tu się zaczynają schody i to krzywe, lubią " uciekać " z rzadka. chociaż wydaje mi się że Nihbeads mają lepszy kształt samych koralików

      Usuń
  3. Sznur prezentuje się pięknie. Zastanawiałam się nad ich kupnem, bo cena dość kusząca. Myślę, że w celu wypróbowania zamówię je przy najbliższej okazji. Całość prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to toho, ale też nie zwykle koraliki, jak będę mieć plan na długi sznur to napewno się jeszcze pokuszę :-) cena robi swoje :-)

      Usuń
  4. Piękny naszyjnik pod każdym względem :-). Cóż, nawet do Toho jestem w stanie się przyczepić, bo w tej cenie oczekiwałabym najwyższej jakości, a nie "tylko" wysokiej :-). NihBeads nie próbowałam, bo się boję, że będzie jeszcze gorsza jakość niż Preciosa, czyli tańsze okaże się ostatecznie droższe. Powiedz proszę czy dużo musiałaś odrzucić ze względu na nierówności czy to raczej tylko kwestia nierównomiernego koloru?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik pod każdym względem :-). Cóż, nawet do Toho jestem w stanie się przyczepić, bo w tej cenie oczekiwałabym najwyższej jakości, a nie "tylko" wysokiej :-). NihBeads nie próbowałam, bo się boję, że będzie jeszcze gorsza jakość niż Preciosa, czyli tańsze okaże się ostatecznie droższe. Powiedz proszę czy dużo musiałaś odrzucić ze względu na nierówności czy to raczej tylko kwestia nierównomiernego koloru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak dużo krzywulców :-) jednak gdyby dodać te niedomalowane to trochę by odpadło, mam jeszcze kilka paczek i teraz przeglądałam to po tych malowanych w całości odbarwień nie widać, pytanie jak scieralnosc? Musiała bym zrobić bransoletkę do testów

      Usuń
    2. No to chyba moja ciekawość przezwycięży i spróbuję, nie ma to jak własne doświadczenia, choćby miały być nie najlepsze :-)

      Usuń
  6. Przepiękny kolor. Jako niekoralikująca mogę się tylko pozachwycać - jak cudnie sznur pasuje do zawieszki. Prześliczne zdjęcia . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski kolor tych koralików, a ta zawieszka cudna - uwielbiam takie duże zawieszki, bo super wyglądają w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki prosty i taki piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wykorzystanie koralików NihBeads - i jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  10. No w końcu ktoś się ustosunkował do tych nowych koralików :)
    Sama mam na nie ochotę, bo dużo tam ciekawych kolorów. Ale ja uwielbiam jak koraliki układają się równiutko. Ciekawe jak z trwałością tych NihBeads?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie tego nie wiem, trzeba będzie ponosić

      Usuń
  11. Trochę czasu minęło, więc mam pytanie: jak ścieralność? Ja próbowałam srebrne metaliczne i już przy robieniu się powycierała. Może w różnych kolorach jest różnie? Ja jestem zakochana w koralikach silver-lined (i wydaje mi się, że są one równiejsze niż inne rodzaje). Kolory Silver-Lined Rainbow Black Diamond i Silver-Lined SH Trans-Rainbow Pale Topaz są obłędne. Polecam (oczywiście do sznurów jednokolorowych). A Prace które tu oglądałam są naprawdę niesamowite!

    OdpowiedzUsuń