piątek, 21 sierpnia 2015

Korale dwa


Witam:)

Jakby po przerwie, 
 na blogu wiatr wieje i koralików mało, ale ostatnio zakasałam rękawy i kilka biżutek doszło do kolekcji :)

A oto co mam do pokazania:


breloczek który jak dobrze zakombinować może być też wisiorem.



frędzelkowe szczegóły:



"trzonek" powstał z sznura szydełkowego, który z jednej strony zakończony jest chwostem a z drugiej pętelką. Wszystko wykończone pierścieniami peyote. Korale są ceramiczne,może nie widać ale te kulki są naprawdę spore, ta większa ma prawie 5 cm średnicy ;-O


M.M.


9 komentarzy:

  1. Będę pierwsza bo od pierwszego wejrzenia się w nim zaochałam :) Śliczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się spodobał, nawet nie wiedziałam że tak dobrze to wyjdzie ;-)

      Usuń
  2. Madziu chwost jest cudowny! Pięknie dobrany kolor, a jego koralikowa forma dopełnia całości. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Sama nie wiem co podoba mi się bardziej- kolor czy chwost :P Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny brelok, frędzelki idealne i w super kolorze:) Pozdrawiam
    koralikowyszlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Frędzelki wymiatają - wyglądają obłednie. Szkoda go na breloczek - wisiorek. Zasługuje na to, zeby być wisiorkiem :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :-) to taka biżuteria torebkowa, też prezentuje się na wierzchu ;-P

      Usuń