niedziela, 23 kwietnia 2017

Brelok, znowu słonie :-)


Cześć,  
Zrobiłam mały powrót do sznura szydelkowo- koralikowego.Maly bo potrzebny był mi króciutki fragment do breloka,  ale za to jaki!  Kolorowy wzór do słonika który pierwotnie miał inne wykończenie ale nie wytrzymało ono próby czasu.Brelok dostał więc drugą szansę i ta wersja bardziej mi się podoba bo mogłam dodać coś od siebie i dumnie nosić handmade. 

Zapraszam do oglądania :





Myślę że slonik za każdy komentarz przyniesie Wam trochę szczęścia 
😉
M.M.

8 komentarzy:

  1. Bomba! Fajny ten słoń - jest dwustronny. Super. Bardzo ładny breloczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny bo jak dynda przy torebce to z każdej strony dobrze wygląda

      Usuń
  2. Świetny brelok :) uwielbiam takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię słonie i sama nawet myślałam o zrobieniu jakiegoś breloka, np. do torebki, ale na coś takiego nie wpadłam, a w całości wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, słodko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń