wtorek, 15 sierpnia 2017

Marynarski decoupage

Wakacje,
 a dla mnie jak wakacje to woda , dlatego mam trochę pamiątek i muszekek z wyjazdów których widokiem cieszę się zwlaszcza gdy już zrobi się zimno. Zrobiłam więc kotwiczę ktora wpasuje się w te marynarskie klimaty.


Drewnianą formę pomalowałam matowymi farbami i przybrudziłam za pomocą gąbeczki.
Do wykonania wykorzystalam też elementy biżuteryjne, węzełek z kuleczkami dopełnia całość.





Można by zapytać czy wolicie morze czy góry:-) ale ja sama nie umiała bym odpowiedzieć, lubię to i to.Jak mam okazję gdzieś się wybrać to zawsze chętnie.
M.M.

5 komentarzy:

  1. Cudowna kotwica! Zakochałam się w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką kolorystykę w morskim klimacie. Śliczna kotwica. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Góry, zdecydowanie góry :)
    A kotwiczka świetnie wygląda - te postarzenia dodały jej "sznytu".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest świetny, w całości wygląda super. Mnie w wakacje również porwały morskie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń