niedziela, 25 lutego 2018

Rocznicowe Candy

Cześć, u mnie to już 4 rocznica bloga! 
Co rok z tej okazji organizuję  małą niespodziankę i tak też będzie w tym roku.

Prowadzę bloga dla siebie ale i dla Was, jesteście moją motywacją by wymyślić  coś nowego, żeby się rozwijać...Ta stronka to takie moje miejsce na ziemi do dzielenia się tym co lubię robić. Dla mnie prezentem są  każde Wasze odwiedziny tutaj.



A oto nagroda:

Do wygrania jest wisior zrobiony specjalnie na tą okazję w kolorze uwielbianej przez wszystkich czerni z akcentem złotej nici, oraz pasująca bransoletka. Wisior wykonany w technice sutasz zawieszony na bazie z grubej żyłki. Bransoletka z czarnych kulek  na gumce.





Zasady zabawy:

Konkurs odbędzie się na blogu. Należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału. Zabrać baner z linkiem do mojej strony i udostępnić u siebie.(może być facebook) 

Bonus każdy kto dodatkowo zostanie moim obserwatorem dostanie drugą szanse wygranej,  dla takiej osoby wydrukuję dwa losy zwiększając w ten sposób szansę na wylosowanie. 


Zabawa trwa do 15.03.2018. 
Wysyłka  tylko na terenie Polski.






Cieszę się że jesteście ze mną, liczę że moje prace będą coraz lepsze i że będę mogła tak jak w poprzednich latach cały czas dzielić się z Wami swoją pasją do rękodzieła.
To dla mnie wiele znaczy, dziękuję :)
M.M.



21 komentarzy:

  1. Gratuluję takie wytrwałości w prowadzeniu bloga! Bardzo chętnie staję na początku kolejki :) Baner już u mnie na blogu http://niezchin.blogspot.com/, a obserwuję blog od dawna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się do zabawy, banerek zabieram, obserwatorem zostałam. Życzę wszystkiego najlepszego z okazji 4 latek!!! Zapraszam również do mnie na Motylkowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział w zabawie. sutasz kiedyś próbowałam szyć, chyba zabrakło wytrwałości.Też lubię czarną biżuterię.
    Obserwuję blog od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria! Dołączam do zabawy, bo sutasz to dla mnie jeszcze zagadkowa technika:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwatorem już byłam wcześniej:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny.
    Chylam czoło dla osób, które sutaszem się zajmują.Zdolne paluszki masz.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madziu, gratuluję kolejnej rocznicy. Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział, bo nagroda cudowna :) Życzę kolejnych owocnych lat na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny!! Ustawiam się w kolejce do zabawy :) Bloga również dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Candy już zakończone, dziękuję Wam za zainteresowanie.
    Wyniki pod linkiem:
    https://partofmm.blogspot.com/2018/03/rocznicowe-candy-wyniki.html

    OdpowiedzUsuń