wtorek, 3 stycznia 2017

Nowy rok ,nowe prace


Jak to mówią nowy rok, nowe możliwości i tak własnie jest, mam sporo planów i będę starać się jak najlepiej potrafię by wszystkie zrealizować.Tym czasem zaczynamy wyśmienicie pierwszy post 2017 z sutaszem i ważką :D 


Od kiedy zaczęłam przygodę z koralikami od razu spodobały mi się guziki z ważkami i choć już trochę czasu minęło wciąż się zachwycam:)



Jak tylko skończyłam wisior od razu wpadłam na pomysł skompletowania go z bransoletkami




Mam nadzieję że wy też z entuzjazmem podchodzicie do kolejnego roku wyzwań,o postanowienia nie pytam , każdy ma inne cele i marzenia, najważniejsze żeby iść do przodu:)

M.M.

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i więcej tak ślicznych prac. Broszka zachwycająca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Szczęsliwego Nowego Roku

      Usuń
  2. ależ oszałamiająca broszka! Przaśnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie dobrane kolory! Wisior jest spory, ale dzięki barwie sprawia wrażenie delikatnego jak skrzydła ważki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wisior! Bardzo podobają mi się kolory - takie subtelne i kobiece :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wisior prześliczny - te subtelne kolory pasują do ważek. I bardzo mi się podoba stworzony z bransoletkami komplet.
    Niech Ci się darzy w Nowym Roku - w pomysłach i ich realizacjach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego i Tobie życzę, niech się spełnia!

      Usuń
  6. Ważka wygląda jeszcze śliczniej w zestawieniu z takimi kolorami, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te ważkowe guziki :) Swój pięknie ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można z nimi zrobić absolutnie wszystko:P

      Usuń
  8. Nie mogę się napatrzeć na ten wisior, ma tak pięknie skomponowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny wisior, mnie również fascynują ważki

    OdpowiedzUsuń