wtorek, 31 października 2017

Daisy


Ostatnio mało brałam się za kolczyki, a przecież to taki wdzięczny temat.Ale jak już się wzięłam to od razu trzy pary :) 



Kolczyki zrobione są z koszyczków superduo i przez to że widać dużo "płatków" przypominają mi stokrotki.Białych jednak w kolekcji nie ma, postawiłam na jesienno zimowe odcienie.


Srebrzysty granat


Zawsze modna czerń






i elegancka czerwień






Kolczyki są dłuższe i ładnie wyglądają w uchu.Ze względu na to że bujają się wraz z ruchem głowy dostały pełne zapięcia żeby nie uciekły :)

M.M.

9 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne, ale czerwone skradły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwone <3 śliczne , fajnie, że są takie długie.Na pewno slicznie ywgladaja w uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście jak stokrotki. :) Wszystkie piękne, ale to granatowe są moim ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie Ci wyszły. Każdy kolor ma swój urok :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń