wtorek, 10 października 2017

Twórcza jesień - haft


Ostatni czas okazał się wyjątkowo twórczy dla mnie, Cieszę się z tego niezmiernie mogąc w końcu porządnie wyżyć się artystycznie i choć lubię to co robię na co dzień to fajnie jest mieć swoje pasje.



 Wzięłam ostatnio udział warsztatach oswajania haftu klubokawiarni Aqarium zorganizowane przez Kornelię z  Lilu2art .Przyznam że z haftem nie miałam nic wspólnego od czasów podstawówki.(Ah te zajęcia z Techniki :) ) Dlatego nie byłam pewna jak to będzie, na szczęście w przesympatycznym towarzystwie spędziłam bardzo przyjemnie czas, ucząc się kilku ściegów.

i oczywiście kawa + pyszności:)



Jeszcze przed spotkaniem postanowiłam podejść do tematu z planem, więc trochę wcześniej poszukałam dla siebie wzoru i kupiłam bawełnianą torbę żeby spędzone godziny nie zostawić tylko na skrawku materiału a zrobić coś dla siebie.Oczywiście na warsztatach wszystko było przygotowane więc jeśli ktoś nie jest takim wariatem jak ja mógł sobie na miejscu wybrać wzór przerysować i zabrać do haftu.



I tak zabrałam się za taką uroczą buzię


A później za wianek



I tak nitka za nitką udało się skończyć.Nie zabrakło też koralikowego akcentu w postaci malinek.







Miało być praktycznie więc....
od teraz ta uśmiechnięta buzia chodzi ze mną codziennie nosząc śniadanie do pracy;-P

M.M.


6 komentarzy:

  1. Wow! Wyszło pięknie! Jestem pod ogromnym wrażeniem, aż ciężko uwierzyć, że nie haftujesz codziennie :) torba musi wyglądać fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, naprawdę pięknie wyszło. Uroczy wzór! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na osobę, która z haftem niewiele miała wspólnego - świetnie Ci wyszło :) Przepieknie poradziłaś sobie z wzorem, bardzo podoba mi się cieniowanie. No i ile technik :) Gratuluje i życzę dalszej ochoty do rozwijania umiejętności :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję ze bedzie tylko lepiej

      Usuń