piątek, 16 marca 2018

Rocznicowe CANDY - Wyniki :)

Pięknie dziękuję Dziewczyny za wzięcie udziału w mojej zabawie:) Miło mi że komplecik Wam się podoba i że chciały byście żeby trafił właśnie do Was. 


Do wyłonienia zwyciężczyni zrobiłam małe losowanie. Losów wyszło 20, po dwa dla każdej uczestniczki.


i tym sposobem.... 
Szczęśliwy los wyciągnełam dla...

Gratulacje! Jak widać na zdjęciu wygrała  "Szalka" - Agnieszka.
Mam nadzieję że szybciutko napiszesz mi dane do wysyłki żeby paczuszka trafiła do Ciebie jeszcze przed świętami:)

M.M.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje i dziękuję za zabawę! U mnie też dziś ostatni dzień zabawy :) Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW !! Ale się cieszę, że do mnie uśmiechnął się los :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gratuluję!!!! :) mój e-mail do wysłania danych wysyłkowych partofmme@gmail.com

      Usuń
  3. Gratuluję Agnieszce, prezent jest naprawdę kuszący!

    OdpowiedzUsuń