wtorek, 3 listopada 2015

Diamonds Are a Girl's Best Friend


Kto pamięta tę różową kreację z kokardą Marilyn Monroe I><I ????
koniecznie oglądamy !

Filmy z tych lat mają niesamowity klimat, a ja je uwielbiam i z taką inspiracją wzięłam się za igłę.






Oczywiście błyszczy i migocze, użyłam kryształków Swarovskiego


Główne oczko udało mi się wpasować do ciekawej formy w kolorze miedzi


Zaprzyjaźniłam się ze ściegiem Heringbone, który u mnie na blogu ma swój debiut,robiłam go po raz pierwszy i bardzo mi się spodobał. Tu akurat wzór na trzy koraliki





Na koniec dla Was wspomnienie wiecznie młodej Marylin i świetny cover -> Forever Young !!!!

18 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, no i cudnie mu z frędzelkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham stare filmy!!! Ja się powinnam urodzić w latach 40., żeby właśnie na okres lat 50-60. przypadła moja młodość, nie ma co :P Az tak za Marilyn nie szaleję, chociaż filmy z nią znam i bardzo lubię :) Osobiście wolę K. Hepburn, R. Hayworth, A. Hepburn, a z mężczyzn mojego jedynego w swoim rodzaju Humphreya Bogarta. Chyba po raz setny obejrzę "Casablankę" ;)
    No, ale odbiegłam od tematu ;) Wisior jest naprawdę piękny i ma świetne kolory. Połączenie z szarością sprawia, że róż nie jest zbytnio cukierkowy ;) MM na pewno by taki nosiła!
    Powodzenia w wyzwaniu! Jak czas mi pozwoli, może też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w tych latach ponoć w tedy jeszcze żyli dżentelmeni:D

      Usuń
  3. Jakie to jest świetne, nie mogę wyjść z podziwu, dobrze, że złapałaś za tę igłę. Oglądam i oglądam, to jest takie organiczne i niebanalne, pełen szacunek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organiczne - bardzo podoba mi się to określenie do tego wisiora, dzieuję

      Usuń
  4. Pięknie! Fantastycznie dopasowany kryształek do filigranu. Cudowne kolory! Trzymam kciuki, bo wisior jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i idealnie dopasowane kolory. Życzę wygranej i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ pięknie wyszło ! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O pamiętam tę różową kieckę MM i pamiętam teledysk Madonny :) Wisior wyszedł pięknie. Świetnie wygląda ten metalowy element z rivoli w środku. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś innego z tym rivoli, szkoda że sama nie umiem sobie zrobić takich filigranów

      Usuń
  8. Śliczna praca, bardzo trafione połączenia wszystkich elementów. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń