wtorek, 3 listopada 2015

Diamonds Are a Girl's Best Friend


Kto pamięta tę różową kreację z kokardą Marilyn Monroe I><I ????
koniecznie oglądamy !

Filmy z tych lat mają niesamowity klimat, a ja je uwielbiam i z taką inspiracją wzięłam się za igłę.






Oczywiście błyszczy i migocze, użyłam kryształków Swarovskiego


Główne oczko udało mi się wpasować do ciekawej formy w kolorze miedzi


Zaprzyjaźniłam się ze ściegiem Heringbone, który u mnie na blogu ma swój debiut,robiłam go po raz pierwszy i bardzo mi się spodobał. Tu akurat wzór na trzy koraliki





Na koniec dla Was wspomnienie wiecznie młodej Marylin i świetny cover -> Forever Young !!!!

19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, no i cudnie mu z frędzelkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham stare filmy!!! Ja się powinnam urodzić w latach 40., żeby właśnie na okres lat 50-60. przypadła moja młodość, nie ma co :P Az tak za Marilyn nie szaleję, chociaż filmy z nią znam i bardzo lubię :) Osobiście wolę K. Hepburn, R. Hayworth, A. Hepburn, a z mężczyzn mojego jedynego w swoim rodzaju Humphreya Bogarta. Chyba po raz setny obejrzę "Casablankę" ;)
    No, ale odbiegłam od tematu ;) Wisior jest naprawdę piękny i ma świetne kolory. Połączenie z szarością sprawia, że róż nie jest zbytnio cukierkowy ;) MM na pewno by taki nosiła!
    Powodzenia w wyzwaniu! Jak czas mi pozwoli, może też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, w tych latach ponoć w tedy jeszcze żyli dżentelmeni:D

      Usuń
  3. Jakie to jest świetne, nie mogę wyjść z podziwu, dobrze, że złapałaś za tę igłę. Oglądam i oglądam, to jest takie organiczne i niebanalne, pełen szacunek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organiczne - bardzo podoba mi się to określenie do tego wisiora, dzieuję

      Usuń
  4. Pięknie! Fantastycznie dopasowany kryształek do filigranu. Cudowne kolory! Trzymam kciuki, bo wisior jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przypadkiem, ale trafnie mi spasował:D

      Usuń
  5. Przepiękny i idealnie dopasowane kolory. Życzę wygranej i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ pięknie wyszło ! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O pamiętam tę różową kieckę MM i pamiętam teledysk Madonny :) Wisior wyszedł pięknie. Świetnie wygląda ten metalowy element z rivoli w środku. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś innego z tym rivoli, szkoda że sama nie umiem sobie zrobić takich filigranów

      Usuń
  8. Śliczna praca, bardzo trafione połączenia wszystkich elementów. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wisior! Bardzo lubię takie połączenie różu z szarością. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń